جملات در مورد ایرانسل
 
 
 
نویسنده : تیموررضائی شهریور
تاریخ : شنبه 23 خرداد 1394برچسب:,

ایرانسل عزیز لطفا قبل از اینکه انواع طرح های مکالمه رایگان رو بفرستی.... ی نفر و واس مکالمه پیدا کن واسمون :| والا اگه ایرانسل میفهمید.. چشای پر از اشکِ من... به گوشی خیره شده.. و منتظر اِس یکی هستم.. و میفهمید با هر بار اِس دادنش صد بار میمیرم و زنده میشم... هیچوقت به من اِس نمیداد...

اس ام اس جدید ایرانسل

هر وقت تو محیط مجازی...به دختری پیشنهاد دوستی دادم..از مجبوری ایرانسل..واسم...شارژ هدیه داده... خخخخ

پیامک در مورد شارژ ایرانسل

رفتم یه سیمکارت رایتل خریدم . . . . . ایرانسل بهم اس داده: خیلی اشغالی.مگه من چی واست کم گذاشتم که اینجوری بهم خیانت کردی.اون چی داشت که من نداشتم. حتی واست 3g که هیچی 4gواست اوردم.دیگه نمیخوام ببینمت بای. . . . . . . . یعنی موندم اونم فهمیده؟!!!!!!

جملات در مورد ایرانسل

✘ مــــــــــــــــــــا ︴ سینگل ها ︴ وقتےْ تو وات ک واسمون پےْ ام میاد احتمال میدیم ک ایرانسل باشه ↖ بعله ی همچین ادمایـے ْ هستیم ✘

خرید شارژ ایرانسل

دیروز رفتم خونه مادرشوهرم.... گوشیشو برداشتم اسممو پاک کردم بجاش زدم ایرانسل ! حالا هی پیام میدم: در اسلام از ائمه بسیار روایت شده که به عروس خود نیکی کنید، باشد که گناهانتان بخشوده شود و رستگار شوید ... بنده خدا حالا هی زنگ میزنه قربون صدقممی ره قویترین حیوان جهان کدومه؟ 1.فیل 2.مورچه پاسخ به737177 جوایز:1000 شارژ بخدا خود ایرانسل پیام داد حواب بدین زود شارژها



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





برچسب‌ها: